Smoothie

2012-05-30 09:11:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaaha, nu sitter jag hemma själv och taggar inför hjampisjoggen. Det innebär att jag sitter med ett glas smoothie framför min dator och dunkar "partymusik". Jag är verkligen inte taggad för att skämma ut mig själv inför hela min skolas åsyn.

Vi, jag och Ina är tydligen de enda från klassen som ska springa..bara idealklassen men det är väl något det också. Hur är läget själv?

Igår skulle jag lämna in en nk-uppgift senast klockan 23.59, men jag "råkade" fördröja mitt inskickande med en timma. Det här här sådan där otroligt onödig information som ingen egentligen är intresserad av

Såhär tror man att man ser ut.
.


Såhär ser man egentligen ut. (elelr det kanske bara är jag)


Nä fyfan vad tråkig jag är..Hejdå!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu