For fuck sake, Kiss me.

2012-03-21 21:55:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här hemma och lyssnar musik efter en ganska så okej dag. Har dock en hundra sidor lång engelsk roman att läsa till imorgon, kan ju vara rätt så bra att veta vad boken handlar om imorgon när vi ska ha någon form av test på den. Lovar att min lärare kommer säga att vi måste skriva en tre sidor lång sammanfattning eller något liknande.

Fyfan vad jag längtar till sommaren alltså! Googlar på bilder som har med sommaren att göra och kollar på sista-minuten resor utomlands. Jag vill göra så mycket av min sommar, tänk att göra en roadtrip genom Usa typ och gå på en massa konserter och festivaler. Bara hänga med skönt folk och ha kul. jaja, jag ska fortsätta drömma nu. Men inte för länge för sedan måste jag läsa, läsa och läsa..
                                  
                                                                           

Kommentarer

Sv: Senaste budet ligger på 500kr :)

2012-03-25 12:16:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu