Tillfällig Bloggdesign

2012-03-04 01:21:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


NU har jag gjort en tillfällig bloggdesign, eller gjort och gjort..jag har laddat ner en gratis bloggdesign. Jag orkar dock inte fixa till den idag, har prov och uppkörning imorgon för skoterkörkortet så jag måste gå upp klockan 07.00!!

I hitchhiked today! för första gången i mitt liv faktiskt. Jag gick på industriområdet och två norrmän i tjugoårsåldern frågade om jag ville ha skjuts, så jag hoppade in i bilen..orkade inte gå hem med den där 5 ton tunga pärmen..Heheh, jag är ju galen! Jag berättar bättre imorgon om hur det verkligen gick till.

Lite musik så här på natten..

Kommentarer

ÄLSKAR LÅTEN!

2012-03-07 23:51:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu