Nu har jag äntligen bestämt mig!

2012-02-07 15:16:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Nu har jag äntligen bestämt mig för att testa på det här med att blogga. Jag har tänkt på det länge, men det har aldrig blivit av. Kände att det passar bra att börja nu, när jag sitter här hemma sjuk och rastlös, Jag har ju liksom inget bättre för mig. ;) Det känns lite tråkigt när jag inte har någon snygg header, men det får jag ta och fixa inom kort.

Jag funderar lite på om jag borde ha något speciellt tema för min blogg, ni vet inrikta mig på t.ex: mode. Men jag testar först att skriva några inlägg och se om det är något för mig. :) Jag ska lägga upp lite bilder från min Indienresa som jag gjorde under jullovet också, men först måste jag bara få lite ordning på dem.

Det känns lite konstigt att göra första inlägget, vad ska man skriva? Men nu har jag iallafall gjort det!

Ciao/ Hilda!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu