Vårkänslor

2012-04-05 12:21:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


TJAAAA!!

Nu är det påsklov, fan vad fint det är! :D
Har haft en lektion idag, eller ja vi kollade filmen "pojken i randig pyjamas". Har sett den tidigare, den är ganska sorglig men ganska seg också. Men det är en fin film ändå.

Idag bär det av till Katterjaure och Riksgränsen. Ska köra skoter som bara den nu när jag skaffat mig ett skoterkörkort. ;) Det blir nog att stanna där till Tisdag eller Onsdag nästa vecka och sen får jag se vad jag hittar på resten av lovet. Ska försöka fota så mycket jag kan så att ni kan få se bilder av hur det ser ut. Jag tar med mig skidorna också förstås, ska åka i gränsen. 

Det är så fint väder ute, riktigt vårväder med solen som skiner och snön som smälter sakta men säkert. Om jag hinner ska jag även dra och klättra innan vi åker iväg.

I Tisdags var jag på begravning av min mormor, det var så fint. Blommorna på kistan var tulpaner i alla möjliga vackra vårfärger. Min syster dansade också i kyrkan medans Anders sjöng. En av de två låtarna han sjöng var "Du liv"-Sofia Karlsson. Ha det så bra Mormor där du nu är <3



Det går segt det här med bloggandet.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu