Fast jag tycker om dig också min fina, rätt så mycket faktiskt <3

2012-02-13 22:57:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I morgon är det alla hjärtans dag! Wiiiii för alla er som har den dagen att tillbringa med någon. Själv så ska man köpa sig en ask med marabous chokladhjärtan och sedan sitta instängd på rummet i totalt mörker och lyssna på depp låtar (kanske nån enstaka kärleksballad). Låter som ett fint sätt att tillbringa alla hjärtans dag på tycker jag, vad tycker ni? Fast det får jag ta och göra när jag kommer hem från jobbet, för DET glömde jag kanske säga, jag ska ju jobba också! Så himla roligt :D *ironisk*

Okej, nu tycker jag faktiskt att jag var lite pessimistisk här, alla hjärtans dag är ju ändå så sjukt överskattad..fast ändå, jag hade inte tackat nej till att kolla film med någon speciell ;)

Aja, nu ska jag iallafall kolla ett avsnitt av one three hill och sen blir det att sova..förhoppningsvis!!

Bonne Nuit/ Hilda <3




Lite bilder från i lördags när jag och Emelie fotograferade.

Tur att jag har dig alltså <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu