#spelar cool.

2012-03-03 00:31:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


OJ. Jag har helt glömt bort bloggen. Det där var en lögn..Jag har inte haft tid helt enkelt!

                                     Jag har skaffat twitter också, coolt va?
                                     Det går dock inte så bra #spelar cool.
                                                                      Svennebanan..

Neej, nu ska jag gå och sova, sportlovet började perfekt fast det har bara gått utför måste jag säga! Imorgon är det uppstigning klockan 07.00, ska fixa det där damn skoterkörkortet. Jag kommer göra 0 (noll), hörde du vad jag sa? NOLL, (ifall du undrar) under sportlovet. Möjligtvis plugga, hah! 
                                                                                                            
                                                                                                                        Godnatt.Sovgott.Puss.Kram


             
                            

                                                                                                                 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu