och du bara kommer här som om ingenting

2012-06-20 00:32:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Det har varit dåligt om inlägg på senaste tiden, fast så är det väl för det mesta. Jaja, nu hade jag absolut ingenting roligare för mig så jag tänkte att jag skulle slänga in några rader.

Det har gått en och en halv vecka av sommarlovet och det regnar hela jävla fucking tiden, om jag känner fan med det. Out of energy säger jag bara. Jag hade fan kunnat gå i skolan i några veckor till känner jag, jag jobbar ju inte ens. Men en superdupermegajättejättebrasak som hände igår var att jag fick hem ett brev från Helge Ax:son Johnssons stiftelse och dem har beviljat mig ett stipendium på....10.000 kronor!!!!!!!! (överdrivet mycket utropstecken, jag vet) I går så bokade jag även min biljett till Göteborg, Emelie ska också hänga med.

Shiit, jag är typ överlycklig över det, fattar ni!
Det var ju kul med något sådant i den annars så trista tillvaron, but money can't buy you happiness or love, right?
fast ändå, det är ganska gött med pengar ;) 

That moment when you hear a song and the text explains every emotion you feel. That everyday moment.

haha, började googla på "teenager post". Så även fast jag egentligen tycker dem är lite småtöntiga så lägger jag upp två stycken här. Det är väl ändå bättre att jag gör det här än att göra det på facebook, eller hur? 
Eftersom att jag ändå är den enda som besöker den här bloggen. Det är också ganska sorgligt, att det är jag som får sidvisningarna att gå upp i statistiken.





hmmm, det råkade liksom bli lite fler. Nu känner jag mig supertöntig, fast that's fine with me.
 



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu