Jag är professionell stekare snart!

2012-03-31 22:59:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte skrivit här på hur länge som helst nu! Sorry för det..

Men det är ganska mycket som händer nu. Har en massa i skolan också. Var inte hemma på hela dagen igår, hade ett statistjobb i en långfilm som spelas in här i Kiruna nu. Känner mig sjukt omotiverad till att skriva något, har en massa saker jag hade kunnat ta upp men är så himla trött. Jag har jobbat åtta timmar idag och nu stinker jag hamburgare. Nä, det här med bloggandet går inte så bra för mig. Men imorgon, då kanske jag skriver mer, något intressant får jag hoppas. Lovade mig själv när jag startade bloggen att inte bara skriva vad jag har gjort varje dag och ändå är det precis vad jag gör. Idag har jag flippat hamburgare och pratat engelska, det är vad jag har gjort! 

Nu ska jag ta ut linserna, sätta igång en film (kanske) och äta choklad. Det ska jag göra! 

Puss och kram, tavelram!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu