A day to remember

2012-02-09 00:55:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Idag har jag inte gjort något som jag tror ni tycker är intressant att höra om, så jag ska bespara er lite tid genom att inte berätta om mitt hostande och snörvlande. jag har iallfall släpat mig till skolan idag, plikten kallar ni vet.
Jag har även träffat två underbara vänner som jag lärde känna när jag sommarjobbade i somras. Vi har inte träffats på jättelänge men nu bestämde vi oss för att laga mat tillsammans för att spara lite tid. Vi pratde i flera timmar om livet och klockan hann bli mycket, det var riktigt mysigt!

Klockan är rätt så mycket nu så det är dags att lägga sig, ska först dricka en kopp med honungsvatten och sen hoppa i säng. Bonne Nuit <3 Hilda

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu