Svenska nationella

2012-04-22 22:36:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men tjenare!

Nu tänkte jag uppdatera här, trots att jag inte har något att skriva om. Jag har svenska nationella i morgon, ska hålla ett tal om relationer. (jag har inte valt ämnet själv, bara så ni vet.) Nu kanske man kan undra vad jag ska snacka om inom det ämnet, och svaret är: jag har ingen jävla aning för jag har inte ens börjat skriva det än. Bra Hilda, mycket bra!!

Annars då, jo jag har jobbat igår och idag. Kände att jag behövde lite pengar men kom på att jag får dem i slutet av maj först..

Jaja, nu har jag uppdaterat om mitt otroligt fantastiskt innehållsrika och intressanta liv. :D

Puss och hej, leverpastej.

Ps: slänger in en liten bild på min bästa vän, visst är HEN vacker :ds
Pps: WTF?! Hen, vad fan är det?? :dds 



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu